Jumaat, 12 Disember 2014

Al-kisah | Maggi Ketam

Assalamualaikum..
Salam Blogger,

La ni pakat dok heboh pasai Maggi Ketam
Rasanya sedap sanagt kot, smapai semua pakat dok cari
termasuklah aku.. hehe...

Ihsan google...

Ahad minggu lepas pi la cari Maggi Ketam ni..
wah... nampak pon dah terliuq. belum makan lagi..

Tapi bukan rezeki aku, malam tu orang yang niaga Maggi Ketam ni tak buka.
Kesian kat aku Sob3x...
anak-anak pon nak makan maggi ketam.

Dah xda tak kisah la kan.. lain kali boleh mai lagi.
Tapi anak aku nak jugak maggi.

See...

Maggi Teloq pon jadi la untuk anak aku.. hihi...
(kt kedai aku pon leh buat)






1 ulasan:

QasehnyaRania berkata...

ala maggie teloq pon sedap jugak.hihi

ppsstt: betul masa pantang pantang betul2. pasti berjaya.hihi.
cayalah anak 3 pon masih maintain :)

Baca Lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...