Rabu, 1 Januari 2014

Jatuh Hati dengan...

Stroller baru..

Barang-barang baby semua dah lengkap
Semua dah dibeli..
Tapi setiap kali pergi ukur Mall aku ngan laki aku mesti pi belek-belek stroller
Nak kata nak beli, tak terkeluar pon dari mulut
Tapi, kami memang berkenan Stroller yang 3 roda tu

Macam ni…

QUINNY ZAPP XTRA



Tapi yang ni mahal sangat kot RM1,XXX.XX hehe
Tak termampu kot…
Tapi memang takkan beli la, sebab buang duit ja…

Tapi hati tetap berkenan.. dengan stroller 3 roda
Bila pi Mall ja tangan mesti pegang SCR6
Laki aku pon sama
Nak kata nak beli tu, tak brani lagi..takut tak terbeli
Hehe…
Harga dia pn sedang-sedang, tapi mahal jugak la RM6xx.xx


SCR6 


Tapi design dia memang cantik, ala-ala macam quinny gak
Yang penting 3 roda J
Stroller lama ada lagi, tapi design lama
Nak juga rasa design baru
Insyaallah..ada duit lebih kita beli baru
Kalau tak da pakai je la yang lama

7 ulasan:

Mia Kassim berkata...

Memang cantik stroller ni.....tapi klu yg lama masih elok, apa salahnya guna yg itu saja kan :D
Namun klu hati dah berkenan dan ada rezeki, apa salahnya kan beli yg itu hehe

Amanda Suria berkata...

if ada duit lebih x per..boleh jer beli...tp kalau yang lama masih elok..guna yang lama je...sayang x guna nanti kan...

Haryati Faizal berkata...

tgk kaler pun cantik dah...

Cik Puan berkata...

due2 pon cantik...
best nye shoping barang baby..

Sya Mimie berkata...

hihihi.. cute je bby klau duk dlm stroller...

are_lin@yu berkata...

wahh unik kan stroller gini

mia izzati berkata...

comey ada 3 tayar je..hehe

Baca Lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...