Selasa, 24 Disember 2013

34 Weeks...

Fuhh...semalam rasa macam dah nak beranak
perut ni memulas- mulas, keras emacam ja
rasanya sebab makan buah rambutan banyak kot semalam
ditambah pulak dengan buah nangka...lagi terbaik la

dari pukul 2am sampai 4am ++
sakit tak terkata..habis pinggang semua sakit
nasib la bangun pagi ni dah tak sakit, kalau tak MC la aku hari ni
tapi buah nangka tu aku rasa makan 2 hiris ja..
rambutan memang banyak la, lagi manis lagi sedap, lagi sedap lagi banyak makan
akhirnya...mulut sedap, badan jugak yang merana

Smile..... :)
              

5 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

alhamdullilah

msredcheesecake berkata...

time pegnen makan memang tak menahan... pas tu sakit2 satu badan...hhee... take care k...

Cik Puan Rara berkata...

rara skrg ni mmg xmakan nangka.sbb nya kalau mkn mst angin.dh fobia dh.hahaha

che mid berkata...

Time makan memang tak ingat dunia, lepas makan menyesal pun tak guna..jaga diri dik!

Cik Puan berkata...

haippp...jage diri..jage kesihatan..semoga semua nye selamat yae...

Baca Lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...