Isnin, 17 Jun 2013

Sakit Belakang

Assalamualaikum..

Minggu ni dah masuk minggu ke lapan, sakit belakang pun mula menjelma
sakit yang amat sangat..
duduk pun dah tak betul, senget sana senget sini hik..hik...
nak jalan pun terasa nyut-nyut kat belakang ni
tambah-tambah kat tulang belakang, tulang punggung, semua la sendi-sendi
berkenaan ngan tulang.. he..he..



kalau pagi-pagi bangun tidur rasa sakit sangat-sangat
nak bangun pi keja pun terasa malas, tapi kuatkan jugak
hati terus nak pi keja
masa pregnant kat kakak & adik dulu selalu MC..sakit sikit MC
tak boleh tahan, sebab baru..
kali ni rasa masih lagi boleh tahan
rajin bekerja cayok-cayok ;-)



7 ulasan:

Zee Suhaini berkata...

zee pon selalu gak sakit belakang..memang bisa sangat rasanya..

satu mungkin sebab gastrik yang dah agak kritikal...satu lagi mungkin sebab suka sangat minum ais..hihi

Deq's Qienz berkata...

sian dia smg cepat sembuh ya :)

Mia Kassim berkata...

Banyakkan rehat...pompuan pegnen memang selalu kena sakit belakang camni...

cik azLyzah⊙.☉ berkata...

keje..keje...jugak ksihatan kene jaga....nanti kalau usap2 perut tu jangan lupe seru name cik tau...

Mimie Najib berkata...

jga kesihatan juga ye kak.. =)

Zura@Iwan berkata...

insyaallah awal2 lg tu kut..
nnti ok la tu...

jg kesihatan k..

eita berkata...

orang mengandung memang macam tu...

Baca Lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...