Rabu, 5 Jun 2013

Owh My Curtain...

Assalamualaikum..

Owh my curtain....dok kat situ la hang....
mood malas dah menjelma. tambah pulok aku dok macam ni (pegnant)
lagi la tak leh nak buat. nampak gaya tertangguh la....

memula beli semangat berkobar-kobar nak jahit langisr. siap dah potong & jahit tepi dah.
pastu...hrrmmm...

masa memula masuk umh tahun lepas, aku kebas langsir mak aku dari kampong he..he...
nampak gaya re use yang tu jugak la raya tahun ni.

11 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

cantik

Mimie Najib berkata...

akk prgnant lagi?? tahniah kak.. =)

rajin akk nak menjait.. =)

Bin Muhammad berkata...

Ada masanya akan datang perasaaan tahap kemalasan melampau. Kena cari seorang rakan bersama anda utk beri galakan dan keceriaan...

Tahniah! Jaga kandungan baik2 ye

Zura@Iwan berkata...

patut la mood mls yer..

dh pregnant..neway tahniah..jg kesihatan k..

Mia Kassim berkata...

Wah pandai jahit...bestnya
Tahniah dah pregnan.... :D

Kesuma Angsana berkata...

hehehe cantik warnanyer tu

eita berkata...

waaa...mengandung?..
tahniah..

takpe..dah sihat nanti leh jahit semula

Haryati Faizal berkata...

tahniah... anak ke3 ye...
pakai tak buat la langsir tu...hihi

cik azLyzah⊙.☉ berkata...

yeahuuuuu...prgnent lagi ye sisssss...tahniahhhhh...best nye...jeloussss :(

Deq's Qienz berkata...

hahahh baru pasan umur kite sama..hehee awak prgenant ke??dah brapa minggu??

nik ros berkata...

tahniah.
best nyer dapa tamnah ahli keluarga yea.


cantik kain langsir nya.

Baca Lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...