Jumaat, 3 Februari 2012

KEMBAR SIAM

Macam – macam karenah anak
Sorang macam ni sorang macam tu
Kadang nak marah, tapi kesian
Kadang nak gelak ngan perangai depa ni (“,)
Sapa yang ada anak mesti tau kan macam mana

Anak saya tak boleh ada ibu (saya lew)
Kalau ada mesti nak merap
Dua – dua sama
Yang adik pula dah pandai mngusik kakak (he..he..)
Kalau mai kat ibu, dua – dua nak mai
Kadang tu letih, tapi seronok
Balik keja hilang stress …

Tengok la dua – dua ni
Dah macam kembar siam
(^-^) he..he..


tengah minum susu dua-dua
kakaknya dah habis minum pun masih tak mau bangun
nak bertempek kat ibu jugak

1 ulasan:

Mimie Najib berkata...

waa..bestnya.. mudah2 an 1 hari nti sy pun blh bergelar seorang ibu.. :)

Baca Lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...