Selasa, 10 Februari 2015

Dah boleh jalan

Assalamualaikum..

Lagi seminggu nak genap setahun baby medina dah mula tatih..
umur setahun dia dah boleh jalan, dan sekarang 1 tahun 28 hari dah cekap jalan.
gigi masih lagi 2 atas 2 bawah.. hehe..
rambut pun x tumbuh banyak.. sejemput ja

dah pandai ngomel-ngomel mcm org tua.. mungkin dia cakap tapi kita tak faham
cakap bahasa baby
nak apa semua dia cakap n minta

macam mana seronok n menggatal, macam tu jugak la menangis..



2 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

singgah pagi

QasehnyaRania berkata...

rania saya bru dok bertatih.
nak langkah pon takut takut.setapak dua ja lepas.
mulut kemahen
jari sana sini tunjuk itu ini

Baca Lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...