Khamis, 11 Julai 2013

Salam Ramadhan

Assalamualaikum... dah lama rasanya tak mengadap blog ni,.. erm..rasa malas yang teramat sangat. apapun nak ucapkan Selamat Menyambut Ibadah Puasa :) harap puasa penuh, termasuk lah diri ini.. kalau tak da hal penuh la.. semalam hari pertama puasa sengaja ambik cuti, takut tak larat takut perut tak leh tahan.. alhamdulillah tak da alahan sepanjang hari. cuma lepas berbuka tu, keluar balik apa yang dimakan.

11 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

selamat berpuasa

Cik Puan Rara berkata...

alaaa kesiannya.lepas tu mkn balik x? nt perut kosong nt masuk angin pulak kan.

Bin Muhammad berkata...

Jangan makan banyak2 masa berbuka, makan sikit tapi berulang dalam tempoh 1/2jam atau 1jam...Mulakan dengan buah-buahan dan sedikit air.
Nanti masuk hari ke3 atau 4...semuanya akan OK...Insyaallah.

Mia Kassim berkata...

Salam Ramadhan dan Selamat Berpuasa ! :D

cik azLyzah⊙.☉ berkata...

Selamat menunaikan rukun islam yang ke3..wahhhhwahhhh...lame menyepi...

Sya Mimie berkata...

salam ramadhan kak..selamat berpuasa.. :)

Topik berkata...

Selamat datang ramadhan. selamat menjalankan ibadah puasa selama sebulan penuh hinggakan lebaran datang memberi kebahagiaan.

Kakzakie berkata...

Maz ada gastrik ke? Kalau macam tu masa berbuka kita tak boleh terus makan banyak Maz. Kita makan kurma dan minum susu dululah... pelan-pelan baru makan yg lain kalau tak memang keluar balik dan perut pun tak selesa

Moga hari ini dan seterusny lebih baik..

Kesuma Angsana berkata...

sama2lah kita yer !

man berkata...

slmt ramadhan...

Mimi Azirah berkata...

Salam ramadhan

Baca Lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...