Rabu, 18 Januari 2012

BONUS...BONUS...BONUS....

06.01.2012 ari tu baru ja dpt bonus, klu spa dpt bonuns msti syok kan.
sama la ngan aku, tp kali ni aku dpt bonus tak bli apa2 pown. p byr duit prabot yg kami tmpah...
hbis smua bonus aku...tapi x byr smua la sb harga prabot pown RM5000++, byr sparuh ja.
bonus aku pown skali gaji ja (uwaaa....ha..ha...) sbab nya raya ari tu dh ambk 1 gaji. yg lbih bagi la en.suami pla byr yer... (",)
sorry yer pnjang citer pla...

Prabot kami tempah kt cavenzi, tp umh renovate x siap lagi , x blh la bwa blik lg prabot tuh..


yang ni set bilik tdr utk anak2, gambar aku ambk kt mudah.my





yang ni set bilik tdr kami (cantik kan)





set meja makan



set sofa & meja kopi x sempat nak ambk gmbr...


kiranya berbaloi jga la kn bli kt cavenzi ni RM5000++
boleh dpt smua prabot dlm umh..

Tiada ulasan:

Baca Lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...